پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه شهر نقنه

حجت الاسلام والمسلمین سیّد محمّد حسینی میراَمینی

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه شهر نقنه

حجت الاسلام والمسلمین سیّد محمّد حسینی میراَمینی

موضوعات
جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۷ ب.ظ

خطبه نماز جمعه تاریخ 24بهمن


در خطبه های نماز جمعه این هفته 24/11/93 حجت السلام امینی امام جمعه شهر نقنه گفت: اهل تقوا به جهت داشتن قدرت فرقان اهل بصیرت هستند و اگر حکم امام همان روز در خصوص سلمان رشدی اجرا می شد دولت های غربی اجازه اهانت به مقدسات ما را پیدا نمی کردند.




حجت الاسلام امینی در خطبه اول ضمن دعوت عموم به تقوای الهی فرمود خداوند در قران کریم به کسانی که تقوا پیشه می کنند مژده به قرقان می دهد.فرقان ثروتی است که اگر در دل هر مومنی ظهور پیدا کند ثمره آن تشخیص حق از باطل است.فلذا اهل تقوا به جهت داشتن قدرت فرقان اهل بصیرت هستند.

 


سید محمد امینی در ابتدای خطبه  دوم در خصوص حکم تاریخی امام در خصوص سلمان رشدی فرمود اگر فتوای حضرت امام نسبت به سلمان رشدی و حکم به اعدام او آن روز اجرایی می شد امروز دانمارک و فرانسه و آمریکا و دیگر دول غربی جرات جسارت به مقدسات مارا پیدا نمی کردند.

وی افزود در خباثت و عتاد انگلستان نسبت به مسلمانان همین بس که اسکاتلند یارد انگلستان سالانه 1 میلیون پوند برای محافظت از جان سلمان رشدی خبیث هزینه می کند

امام جمعه شهر نقنه در آخر فتوای میرزای شیرازی در مورد تحریم تنباکو و محارب امام زمان اعلام کردن استعمال کنندگان آن و تبعت غاطبه مسلمانان از فتوای ایشان افزود حکام داخلی و استعمار گران خارجی متوجه قدرت مرجعیت دینی شدند و از ان پس کمر به تضعیف این جایگاه بستند.در مقطعی نیز با تهدید ارعاب موفق به تضعیف این جایگاه شدند ولی با برکت وجود حضرت امام (ره) و سایر علما و حمایت مردم این صفحه سیاه تاریخ ایران در 22 بهمن 57 ورق خورد و فجر انقلاب اسلامی رقم خورد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه شهر نقنه